Pro Progressione

Pro Progressione

"A Pro Progressione meg én"

2021. január 23. - Pro Progressione

10 éves évfordulónk alkalmából indított sorozatunk második részében Páva Rita mesél a PP-vel közös éveiről:

"Petrányi Barnával - aki nekem egyszerűen csak Barnus - kb. 5 éves korunk óta ismerjük egymást. Együtt töltöttük a gyermekkorunkat, így mikor 2006-2007-ben visszatértem Augsburgból, igazából, mint barát mentem a hívására a Frenák Pál társulathoz és segítettem a PR-t, majd a managementet.  

 Aztán a feladatok és Barnus vágyai, céljai túlnőttek a Frenák társulat keretein és újabb közös kalandokba vetettük bele magunkat. Együtt csináltuk többek közt a Szólóduó Fesztivált Fenyves Márkkal, Pálosi Istvánnal, Tariska Andival.

blog_2_2.png

Máig emlékezetes a Beyond Front@ fesztivál és az abból kinőtt kooperációk. Rengeteg időt töltöttünk utazással, kapcsolatépítéssel pl. a düsserdorfi Tanzmesse-n vagy Szófiában.
 blog_2_3.png

kultúramanagement azóta is része az életemnek. Önkéntesként jelenleg két csapatot is támogatok: a Weltberliner-t, a kórusomat, illetve az Estikérdés-t, ami éppen egy most alakuló nemzetközi gyerekkönyves fórum. 

Amit a Pro Progressioneban tanultam: nincs lehetetlen, bármi lehetséges, határok sincsenek. És ezt a szabadságot a projektek, a közös munka és a művészekkel tapasztalt együttműködés mind együttesen erősítette meg.   

Ahogy Barnusnak az élete a kultúramanagement, - és boldog vagyok, hogy a Pro Progressione születésénél bábáskodhattam -, úgy az én életemet is az izgalmas projektek és az emberekkel való intenzív foglalkozás tölti ki. Pszichológusként 2010 óta tanítok és tartok képzéseket (Szenzitivitás tréning, Holokausztoktatás, Stressmanagement) és workshopokat (Időmanagement, Önismeret, Szülői coaching). Jelenleg Berlinben élek és 2018 óta alapítóként vezetem a Frauen YOGA Berlin-t. " 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Rita kulturális menedzserként dolgozott a Pro Progressionéval a kezdetektől 2011-ig. Néhány éve Berlinben él, ahol jelenleg jógaoktatással és szülőcoachinggal foglalkozik. Aktuális honlapjai:

www.frauenyoga.berlin 

www.ichentspannemich.berlin 

www.elterncoachingberlin.de 

A bejegyzés trackback címe:

https://proprogressione.blog.hu/api/trackback/id/tr8016400604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása