Pro Progressione

Pro Progressione

"A PP miatt csinálom azt, amit"

Szőke Timi mesélt a Pro Progressione-nál töltött éveiről

2021. március 27. - Pro Progressione

14305387_1776293509275902_163584103659693785_o.jpg

Szőke Timi gyakornokként kezdte munkáját a Pro Progressione-nál, majd 2018-ig projekt menedzserként dolgozott velünk. Ezúttal ő osztja meg velünk a TANDEM programmal kapcsolatos élményeit.

"Magabiztosan mondhatom, hogy a PP miatt csinálom azt, amit, és lettem kulturális menedzser.

Alig egy éve laktam Budapesten, amikor egy egyetemi hírlevélben láttam, hogy kulturális szervező gyakornokokat keresnek. Nem tudtam pontosan, hogy ez mit jelent, de izgalmasnak hangzott. Gyakornokként kezdtem, de kisebb megszakításokkal egészen 2018 tavaszáig dolgoztam különböző formátumokban a PP-ben.

Egy izgalmas, folyamatosan pörgő, változatos világba csöppentem, ahol egymást követik a különböző művészeti programok, események, egyeztetések, ötletelések, külföldi utazások - igazi álommeló, annyira, hogy néha hihetetlen, hogy ezért fizetés is jár. Egyszer anyukám megkérdezte, hogy hogyan telik egy átlagos napom a PP-ben, elmeséltem és csodálkozva kérdezett vissza, hogy és te ezért fizetést is kapsz?!

Az első nagyobb feladatom egy nemzetközi kulturális menedzsereknek szóló konferencia szervezése volt a Tandem program keretében. Egy hosszú hétvégén keresztül kalauzoltunk kb. 30 nemzetközi szakembert Budapest kulturális életében, úgy, hogy még én is új voltam benne. Így történt, hogy a vár aljában található étteremhez egy teljes Budai Vár túrán keresztül jutottunk el, legalább 100 lépcsőfok megmászásán keresztül.

30073311_2037512796487304_2385305052916377179_o.jpg

Pár évvel később már résztvevőként válogattak be a Tandem Shaml programba, ami nagyon meghatározó volt, nem csak azért, mert több hetet töltöttem Libanonban és megismerkedhettem több közel-keleti ország kulturális életével, hanem azért is mert ekkor volt először alkalmam saját projektet megvalósítani az ötlet megfogalmazásától kezdve a partner- és forrásszerzésen át a teljes megvalósításig és a projekt lezárásáig. Mindemellett azt is megtapasztaltam, hogy hogyan lehet a reptéren 6 órát ülve lekésni a gépet, és hogy hogyan kell tájékozódni egy olyan országban, ahol nincsenek utcanevek, házszámok és az arab írást sem tudom elolvasni.

Számos projekt kulcsfontosságú momentumainál voltam jelen ezek kihívásaival és örömteli pillanataival együtt. A PP-s öt évem alatt legalább 3-szor költöztettük az irodát, szervezetet fejlesztettük, új munkatársakkal bővültünk és követtük végig a művészeti kísérletezés különböző útjait. Nagyon örülök, hogy mindennek részese lehetettem és hogy engem is elindított a PP a kulturális menedzserek misztikus útján."

A Tandem program weboldalát itt nézhetitek meg: https://www.tandemforculture.org/

A bejegyzés trackback címe:

https://proprogressione.blog.hu/api/trackback/id/tr8516482254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása